Book din værkstedstid online
Kontakt et af vores værksteder
Jylland
Fredericia - Ford & Mazda
Vejlevej 30
7000 Fredericia
fredericia@karvil.dk
70 81 83 45
Fredericia - Hyundai
Vejlevej 52
7000 Fredericia
vejlevej52@karvil.dk
70 81 83 81
Aabenraa - Karvil / Jes P. Jessen - Ford & Nissan
Gasværksvej 34
6200 Aabenraa
salg@jespjessen.dk
70 81 83 54
Rødekro - Als Motor - Hyundai
Brunde Øst 18
6230 Rødekro
rødekro@alsmotor.dk
70 81 83 87
Sønderborg - Als Motor - Hyundai
Nørrekobbel 1
6400 Sønderborg
soenderborg@alsmotor.dk
70 81 83 55
Fyn
Odense - Hyundai, Nissan & Mazda
Faaborgvej 149
5250 Odense SV
faaborgvej@karvil.dk
70 81 83 28
Odense - Mitsubishi & 1001 BILER
Bondovej 13-15
5250 Odense SV
bondovej@karvil.dk
70 81 83 06
Svendborg - Hyundai
Englandsvej 2
5700 Svendborg
svendborg@karvil.dk
70 86 89 11
Middelfart - Ford & Nissan
Damgårdvej 5
5500 Middelfart
middelfart@karvil.dk
70 81 83 91
Værksteder godkendt af bilproducenterne
Karvil Bilers værksteder er godkendt af Hyundai, Nissan, Mazda og Ford. Det betyder, at vi er godkendt af de enkelte bilproducenter til at servicere netop disse biler - hurtigt, effektivt og sikkert.
- Ford service
- Hyundai service
- Mazda service
- Nissan service
Veluddannede mekanikere
Vores mekanikere er alle veluddannede og opdaterer deres viden løbende. Samtidig har mekanikerne topmoderne værkstedsfaciliteter til deres rådighed i form af værktøj, måle- og testudstyr. Vores klare holdninger er samtidigt med til at fremme både et godt arbejdsmiljø og miljøvenlige arbejdsmetoder.
Stort antal originale reservedele på lager
Samtidig har vi et meget stort antal reservedele på lager, så du kun skal undvære din bil i en begrænset periode, mens din bil er på værksted. Du har også mulighed for at leje en kundebil, mens du venter.
Godkendt af Dansk Teknologisk Institut
Nyt udstyr og uddannelse gør det ikke alene. Derfor har Karvil Biler A/S indgået en aftale med DTI (Dansk Teknologisk Institut), der kontrollerer værkstedernes udstyr fire gange om året og tager stikprøver af reparationerne.
Kvalitetsstyring
Kundetilfredshed er kodeordet, når vi indgår en handel eller udfører service på vores kunders biler og for at få en sikker pejling af hvilken retning Karvil Biler skal gå, laves der løbende undersøgelser af kundernes tilfredshed.
Læs mere om vores tilfredse kunder her.
Regninger uden overraskelse
Et af resultaterne af de løbende kvalitets forbedringer har været fastlæggelse af procedurer for tilbagelevering af bil efter endt værkstedsbesøg. Karvil Biler har her indført den procedure, at værkstedet nøje gennemgår regningen med kunden, når bilen afhentes. Kunden sikres hermed en dugfrisk gennemgang af de arbejder, der er udført. Der vil her også blive gjort opmærksom på servicearbejder, som kan anbefales, inden næste planlagte serviceeftersyn.