Kvalitetsstyring - vi har 100 % fokus på dit behov
Kvalitetsstyring hos Karvil Biler
Kundetilfredshed er kodeordet, når vi indgår en handel eller udfører service på vores kunders biler og for at få en sikker pejling af hvilken retning Karvil Biler skal gå, laves der løbende undersøgelser af kundernes tilfredshed.
Regninger uden overraskelse
Et af resultaterne af de løbende kvalitetsforbedringer har været fastlæggelse af procedurer for tilbagelevering af bil efter endt værkstedsbesøg. Karvil Biler har her indført den procedure, at værkstedet nøje gennemgår regningen med kunden, når bilen afhentes. Kunden sikres hermed en dugfrisk gennemgang af de arbejder, der er udført. Der vil her også blive gjort opmærksom på servicearbejder, som kan anbefales, inden næste planlagte serviceeftersyn.
Vi samler på tilfredse kunder
Seneste nyheder
Info vedr. Covid-19
17. december 2020
Citroën E-Jumpy
14. december 2020
Ny Hyundai i20
6. november 2020
Oplev Citroën C5 Aircross
22. oktober 2020
Den nye Hyundai i30
24. september 2020