Kvalitetsstyring - vi har 100 % fokus på dit behov

Kvalitetsstyring hos Karvil Biler

Kundetilfredshed er kodeordet, når vi indgår en handel eller udfører service på vores kunders biler og for at få en sikker pejling af hvilken retning Karvil Biler skal gå, laves der løbende undersøgelser af kundernes tilfredshed.

Regninger uden overraskelse

Et af resultaterne af de løbende kvalitetsforbedringer har været fastlæggelse af procedurer for tilbagelevering af bil efter endt værkstedsbesøg. Karvil Biler har her indført den procedure, at værkstedet nøje gennemgår regningen med kunden, når bilen afhentes. Kunden sikres hermed en dugfrisk gennemgang af de arbejder, der er udført. Der vil her også blive gjort opmærksom på servicearbejder, som kan anbefales, inden næste planlagte serviceeftersyn.

 

 

Vi samler på tilfredse kunder

Seneste nyheder

Info vedr. Covid-19
17. december 2020


Citroën E-Jumpy
14. december 2020


Ny Hyundai i20
6. november 2020


Oplev Citroën C5 Aircross
22. oktober 2020


Den nye Hyundai i30
24. september 2020


Nyhedsbrev